Medewerkers

Medewerker van stichting STAM wordt je door je op te geven en dan via de nieuwsbrief STAMPERS krijg je meerdere keuzes om voor het milieu actie te ondernemen, waarbij onder andere, het gaan naar het stads/dorpsbestuur, of protestbrieven te ondertekenen, of een andere alarmfunctie te zijn voor de acties die stichting STAM heeft ingezet.
Stichting Anti Milieuvervuiling
Nieuwe Achtergracht 31hs
1018 XW Amsterdam
Telefoon 0206265208
Email Stichting.Stam@chello.nl
Bank nr. NL80INGB0006932237
KvK  nr. S209372
Hier kunt u zien wat de medewerkers voor stichting Stam betekenen en ook is er een nieuwsbrief van de velen die al verstuurd zijn, deze nieuwsbrief is van het 10 jarig bestaan en het 20jarig bestaan van de stichting is zelfs beklonken met een bescheiden lunch voor de medewerkers bij de voorzitter thuis, er waren toch nog veel mensen ondanks de doordeweekse dag.
Stampers 13 maart 2000, Amsterdam
Beste medewerkers en donateurs
Dit is de jubileum STAM pers, want op 22 maart leven we al 10 jaar!!!
Dus toch gehaald en met succes, want de stichting heeft niet stil gezeten, daarom blijft de nieuwsbrief kort en voldoen we met u te fêteren en te inspireren met dit boekje. Ook krijgt U de c.v van de stichting zodat U op volgorde het gebeuren van de laatste tien jaar kunt volgen.
Mocht U anderzijds wat voor ons willen betekenen, geld blijft in de top drie staan, ook uw medewerking gedurende de volgende jaren en waar u maar tegenaan loopt wat niet kan of wat u wilt weten betreffende milieu minder belastende middelen/systemen en andere problemen.
Wij gaan weer aan de slag eerst dit jubileum, AT5, de kranten, uzelf, er zijn zo’n zeventig medewerkers en daarna gaan we heel zakelijk eerst o.a.. AEGON benaderen om de sociale actie in de 6 grote steden houden, daar hoort u nog meer van de actie zal in 2001 van start gaan, zoals u weet is onze voornaamste bezigheid juiste informatie doorgeven, of het nou de Ned.Spoorwegen is of een schoonmaakbedrijf of een ziekenhuis en uiteraard de particulieren, tussendoor helpen we problemen oplossen met instantie en bedrijven die niet sporen.[milieumaatregelen], vele bedrijven proberen op onze voorkeurslijst te komen, van de betere bedrijven, weinigen komen er echt doorheen, vooral de gemeentes laten nog veel na, of zijn onkundig van mogelijkheden.
Bij deze wil ik ons feliciteren met ons tienjarig bestaan en weet u iemand die zo’n boekje wil hebben, geef ons het door, alleen het boekje (Help het milieu van Lucas Reijnders) is voor u te krijg, voor anderen is het bedrag over te maken op bovenstaand gironummer.
Bedankt voor alles wat u voor en met ons gedaan heeft en nu nog minstens tien jaar erbij dus.
NAMENS HET BESTUUR van stichting STAM BEDANKT EN VEEL LEESPLEZIER!!!!, het is een heel leerzaam boekje.
DIT IS EEN KOPIE, van een Nieuwsbrief, 2000/3/22.
———————————————————————————————————————————————
Inmiddels zijn we alweer 10 jaar verder en er zijn nog meer medewerkers bijgekomen, die allen hun taken op zich nemen, het bestuur en onze voorzitter kunnen jullie (vrijwilligers) niet genoeg bedanken, dit jaar hebben we een tof feest gehad, op 22 maart 2010, niet echt lang, maar er waren veel mensen, helaas moest de voorzitter vrij snel weer weg, want die had deze dag een geliefde collega begraven en was dus helemaal niet in de stemming, wat ons nu nog rest te zeggen is dit, OP NAAR DE VOLGENDE 10 JAAR, in mei krijgt u weer een nieuwsbrief de STAMPERS.
Als je nog iets wilt doen, wat veel uit zal maken, dan teken deze 3 petities, ze lopen tot eind 2011 en zullen bijdragen aan het beter begeleiden van de onderwerpen, tegen Ganzenpluk van levende ganzen; tegen Armoe en het beloven van geld, door de rijkere landen en die belofte niet nakomen, check poverty.com en zie de petitie; tegen het gedrag van Shell, in Nigeria en een oplossing, die via de petitie geëist wordt.
Nigeria, hulp geboden, maar niet uitgevoerd.
DEZE PETITIES ZIJN DUS NU AFGELEVERD!
WEL EEN NIEUWE TOT 5 MEI 2012>Help de natuur, deze mannen kunnen hier niet mee wegkomen! tegen de moordenaars van heel veel wild, vossen, haviken, alles wat er maar in de bossen of hei van Drenthe rond loopt en vliegt, om zo hun eigen prooi te behouden, dan kunnen ze die zelf dood schieten (fazanten), let wel, tegen de wet in, tamme prooi inzetten, ook nog dus, hier is de URL voor deze petitie, deze wordt op 5 of 6 mei afgeven aan justitie, lees het hele verhaal erbij.
Ook kunt u deze groep bezoeken, door de voorzitter gecreëerd, om ook overzee iets te kunnen oppikken en leren, dan wel kennis te verspreiden: Groen-voor-altijd, care2page is gecreëerd door de voorzitter van STAM
En hier het profiel van onze voorzitter en oprichter van st STAM, bij Care2 een website voor mensen, die het verschil willen maken:
En het is 2013  en dus is de stichting nu 23 jaar.