De pagina voor de medewerkers.

Maart/April/Mei 2020

Vraag of het licht uit kan, vooral s’nachts ook, want hoewel veel winkels dicht zijn willen ze toch laten zien wat ze vekopem em vaak wordt licht gezien bv. bij banken tegen inbrekers, maar dat moet dan anders!

Nu er een bijna “lockdown” is vragen wij onze medewerkers in Amsterdam maar ook in het land, om naar banken, bedrijven, gemeentekantoren en winkels te gaan emailen, bellen of briefje in dus brievenbus.

WIJ DOEN ONS LICHT UIT VOOR ONZE AARDE .

Maak een mooie flyer met deze Tekst: vooral voor winkels

Of heeft iemand een betere tekst? dan graag emailen of bellen.

En sorry dat we deze flyers niet kunnen leveren, maar Stam heeft geld tekort.

Van Harte Dank en tot volgende aktie* ST. STAM

Beste medewerekers, wat een rare tijd, maar we kunnen wel doorgaan met wat toch belangrijk is op dit moment voor het milieu, dat wil zeggen, o.a.watergebruik, energiegebruik en de aankoop van voedsel en producten.

Als je je handen wast, door coronamaatregelen, dan doe de kraan uit na het inzepen, dan minimaal 20 seconden wassen en daarna weer afspoelen. Blijf opletten of de kachel/centrale verwarming enzo op tijd uitgaat en verder denk na bij wat je koopt, deze website staat vol met wat wel en niet kan en vaak waarom.

Wij van st STAM waarderen het zeer dat u deze boodschap wil rondbrengen, vooral ten opzichte van landbouw en veeteelt, maar ook wat betreft luchtvervuiling.

Dank u.