De pagina voor de medewerkers.

Maart/April/Mei 2021/ mei t/m oktober extra

Vraag of het licht uit kan, vooral s’nachts ook, want hoewel veel winkels dicht zijn willen ze toch laten zien wat ze vekopem em vaak wordt licht gezien bv. bij banken tegen inbrekers, maar dat moet dan anders!

WIJ DOEN ONS LICHT UIT VOOR ONZE AARDE .

Maak een mooie flyer met deze Tekst:

vooral voor winkels dus ook.

Of heeft iemand een betere tekst? dan graag emailen of bellen.

En sorry dat we deze flyers niet kunnen leveren, maar Stam heeft geld tekort.

Als je je handen wast, door coronamaatregelen, dan doe de kraan uit na het inzepen, dan minimaal 20 seconden wassen en daarna weer afspoelen. Blijf opletten of de kachel/centrale verwarming enzo op tijd uitgaat en verder denk na bij wat je koopt, deze website staat vol met wat wel en niet kan en vaak waarom. Kijk ook uit met de zeep die je gebruikt en handgel/milieu.

Ook willen we vragen langs gemeente te gaan en het oplaten van ballonnen te verbieden.

Wij van st STAM waarderen het zeer dat u deze boodschap wil rondbrengen, voor grondwater en dat vooral ten opzichte van landbouw en veeteelt, maar ook wat betreft luchtvervuiling.

Dank jullie allemaal voor de medewerking/hulp/inzet.

Komende maanden willen we zoveel mogelijk aandacht geven aan de natuur, bijen bv. mega belangrijk, zaai wilde bloemen, ga naar een imker en laat je informeren.

Vraag je familie en omgeving om hun stappen bewust te maken, licht en monitors uitdoen, waar je maar kan met plaatselijke milieu organisaties, buurthuizen, scholen, bedrijven.

Maar ook bij boodschappen, internet bestellen enz.

This image has an empty alt attribute; its file name is media_xll_1933492.jpg